Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Вороненко Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Вороненко Т. Шляхи реалізації екологічної складової хімічної освіти у старшій школі [Електронний ресурс] / Т. Вороненко // Імідж сучасного педагога. - 2013. - № 6. - С. 56-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2013_6_21
| 2. |
Вороненко Т. Екологічні знання як компонент екологічної освіти і виховання [Електронний ресурс] / Т. Вороненко // Рідна школа. - 2012. - № 3. - С. 21-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_3_7 Розглянуто місце і роль екологічних знань у здійсненні екологічного виховання та формування екологічної культури учнів. Зазначено, що екологічна культура охоплює три складові: рівень екологічних знань (інтелектуальну складову), рівень екологічної свідомості (ціннісну складову) і запас практичних умінь у справі охорони природи (діяльнісну складову). Сполучення цих трьох складових, які реалізуються у змісті всіх навчальних предметів, визначає ефект формування екологічної культури людини. Виокремлено чотири етапи здійснення екологічної освіти та виховання в школах України, на кожному з яких ставиться певна мета, завдання, добирається відповідна методика з огляду на вікові особливості школярів. Визначено шляхи реалізації екологічної складової змісту хімічної освіти під час навчання у школі та в позашкільній діяльності. Наголошено, що вивчення будь-якого екологічного аспекту неможливе без міцних знань із хімії. З'ясовано необхідність введення до варіативної частини навчального плану загальноосвітніх навчальних закладів факультативів екологічного спрямування. Розкрито зміст факультативу "Хімія і довкілля" для учнів VII - IX класів.Рассмотрены место и роль экологических знаний в осуществлении экологического воспитания и формирования экологической культуры учащихся. Отмечено, что экологическая культура включает три составляющие: уровень экологических знаний (интеллектуальную составляющую), уровень экологического сознания (ценностную составляющую) и запас практических умений в деле охраны природы (деятельностную составляющую). Сочетание этих трех составляющих, которые реализуются в содержании всех учебных предметов, определяет эффект формирования экологической культуры человека. Выделены четыре этапа осуществления экологического образования и воспитания в школах Украины, на каждом из которых ставится определенная цель, задачи, подбирается соответствующая методика с учетом возрастных особенностей школьников. Определены пути реализации экологической составляющей содержания химического образования во время учебы в школе и во внешкольной деятельности. Отмечено, что изучение любого экологического аспекта невозможно без прочных знаний по химии. Выяснено необходимость введения в вариативной части учебного плана общеобразовательных учебных заведений факультативов экологической направленности. Раскрыто содержание факультатива "Химия и окружающая среда" для учащихся VII - IX классов.The article reviews the place and the role of ecological knowledge in realization of problems of ecological education and formation of ecological culture of pupils. Ways to implement the ecological component of content of the chemical education in thecourse of school training and in out-of-school activity are defined. The need to inclusion in the alternative part of the curriculum of general education schools elective ecologically oriented courses is stated. The content of the elective course „Chemistry and Environment” for pupils of the VII - IXth forms is disclosed.
| 3. |
Вороненко Т. І. Екологічні аспекти курсу хімії у профільній школі [Електронний ресурс] / Т. І. Вороненко // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2012. - № 37. - С. 272-275. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2012_37_68
| 4. |
Вороненко Т. І. Екологічне виховання учнів під час виконання проектів з хімії [Електронний ресурс] / Т. І. Вороненко // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2015. - № 44. - С. 263-267. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2015_44_63
| 5. |
Вороненко Т. Сучасний посібник для учнів з курсу за вибором "Розв'язування задач з хімії, 10-11 класи" [Електронний ресурс] / Т. Вороненко // Проблеми сучасного підручника. - 2021. - Вип. 27. - С. 46-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2021_27_7
|
|
|